Direktlänk till inlägg 26 augusti 2009

Full rulle varje dag.....

Av småländskan - 26 augusti 2009 18:00

...så att skriva blogginlägg har liksom inte varit aktuellt när man har fullt upp med så mycket annat.

Jag vet ju att det brukar snurra på snabbt i augusti när barnen börjar skolan och eftersom jag själv jobbar i skolans värld så är det alltid lite extra mycket de första veckorna på jobbet.

Dessutom så började ju min man på ett nytt jobb efter semestern så han har också haft mycket nytt att sätta sig in i samtidigt som han är fotbollstränare för dottern.

Vi har också hjälpt äldsta dottern att byta lägenhet i Göteborg så där var vi nu hela helgen och jobbade.

Så vi har fullt upp !


Det här med vikten dvs mitt ständiga problem...... är inte lätt att åtgärda när man stoppar i sig sötsaker o mackor i farten för man inte hinner med någon annan matlagning just då. Motionen har det också varit illa med de senaste veckorna, men förhoppningsvis blir det ändring på den snart......


Hoppas ni andra har det lugnare och tar mer väl hand om er själva än vad jag gör just nu....

 
 
Ingen bild

jag själv!

12 september 2009 10:43

Har inte varit inne och skrivit på 2,5 vecka här och nu kommer jag inte in.....??!!
Varför vet jag inte, men bloggagratis verkar ha bytt namn till bloggplatsen och sen vet jag inte riktigt varför jag inte kan logga in som tidigare.
Får väl se om jag orkar bry mig om att ta reda på det för jag hade ju ändå tankar på att lägga ner bloggandet.
Att blogga så anonymt och neutralt som jag gjort i den här bloggen är inte kul, men samtidigt en säkerhetsåtgärdf för att slippa obehagligheter som jag fick pga min förra blogg för ett par år sedan.

Hoppas ni har det bra och njuter av livet i höstsolen!

 
Viktat

Viktat

1 oktober 2009 01:18

Svårt det där när man har fullt upp och inte riktigt hinner få till någon regelbundenhet i mat och motion, känner så väl igen mig!

http://www.blogger.com/profile/0062716696857662071

 
Samuel Garlöv

Samuel Garlöv

6 november 2009 13:49

Hej,

Vi har haft kontakt tidigare här på din blogg och jag hoppas att ditt bredband fungerar som det ska.

Jag vet inte om du sett vår hyllningsfilm till Internet med Judit och Judit? Om du missat den kan du se den här: http://www.youtube.com/watch?v=BTaHL6IeukI

Fanns inte din favorit med? Kom med ett bättre förslag!
Du har säkert en massa andra exempel. Du kanske kommer ihåg ett YouTube-klipp som du och dina vänner gapskrattade åt. Ta med den som ditt bidrag i vår tävling.
De 40 blogginlägg som får flest röster på www.comhem.se/internetfenomen får ett års fritt Bredband XXL 100 (50-100 Mbit/s, värde 5478:- läs mer på comhem.se om tävlingsregler och villkor).
Du har alltså möjlighet att vinna gratis bredband i ett år och driva trafik till bloggen .
Glöm inte att dela med dig av ditt bidrag på till exempel Facebook eller Twitter, så har du större chans att vinna. De 40 bidrag med flest upptummar vinner!

Mvh

Samuel Garlöv
Redaktör Sociala Medier
Com Hem

http://www.comhem.se/internetfenomen

 
Ingen bild

Sara

10 april 2010 22:34

Hej!!! Ser att du inte varit inne här på länge! Men jag gör ett försök att nå dig ändå ;) Jag heter Sara och är 29 år...bor också i småland! Jag sökte på räls dra ihop tänder och kom till din blogg...vilket jag är glad över eftersom mycket som du skriver om är jag mitt uppe i...suck..Jag har dragit 3 tänder...ajajajaj..fått den där hemskingen i gomen+räls uppe och nere... Har haft allt insatt sen slutet av januari i år.. Har gått ganska ok men tycker det är lite små jobbigt och jag skäms nästan när jag visar den :( De drog en nedre framtand så där har jag världens glugg..

Men hur har det gått för dig??

Har dina tänder dragit ihop sig något?..är så rädd att det inte ska gå vägen så jag får se ut som ett troll resten av livet...

Känslan med bågen var fruktansvärd...jag ville också bara strunta i allt!!

Hör gärna av dig...hoksarah@hotmail.com

Hoppas nu bara du ser detta inlägg..

Mvh Sara

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av småländskan - 12 augusti 2009 22:10

Hej på er allihop som brukar titta in hit , men inte fått något nytt att läsa här på såååå länge! Nu är egentligen inte alls rätt tid att skriva ett inlägg här för jag är såååå trött efter att först ha jobbat och sen varit på föreläsning direkt efter...

Av småländskan - 31 juli 2009 23:57

Har jag precis sett på TV4+ nu i 4,5 timme. Den var BRA! Det var en dramaserie från 1992 i 2 delar (båda sändes efter varandra nu i kväll) som handlade om Jackson 5 och Michael Jacksons uppväxt från att vara ett av flera misshandlade barn i en stor ...

Av småländskan - 30 juli 2009 17:59

I går anlände vi hem till vår lilla småländska stad efter att ha varit: - 2 nätter på hotell Carlskrona i Karlskrona   : ) - 1 natt på hotell i Åhus (vi rekomenderar tyvärr inte Åhus strand  som visade sig vara ett simpelt hotell med knappt vandrarhe...

Av småländskan - 15 juli 2009 20:12

...om man nu ska använda sig av tonåringarnas uttryck! Men jag fick ett totalt spel på min mycket sege trötte långsamme tjurige son som skulle packa inför sin Italienresa igår och bara gör som vanligt dvs sover hela dagarna och sitter vid datorn hela...

Av småländskan - 14 juli 2009 16:56

Det ska bli sååå skönt att vara ledig! : )

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst?
 vinter
 vår
 sommar
 höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards