Alla inlägg den 9 juni 2009

Av småländskan - 9 juni 2009 17:27

Ibland kan man bli såååå irriterad på sina "kära barn" som är i åldrarna 13,17 o 21 år. 


Jag har varit på jobbet i 9 timmar, gått hem - vilket tar ca 25 minuter och nu är det strax dags att gå ut med hunden och diskhon är full med disk för ingen av dem har orkat tömma diskmaskinen.


21 åringen har varit ledig fram till 16 idag och ändå inte orkat tömma diskmaskinen. Sånt gör mig galen!!

Hon ska vara vuxen, men tror att hon kan vara någon slags hotellgäst här hemma när hon som nu är hemma från Göteborg i 5,5 dagar. Dessutom har vi knappt sett henne för att hon är med kompisar mest hela tiden.


Jag tycker nog mest om mina barn när de eller jag själv inte är hemma!

Då kan man känna saknad o längtan, men slipper bråka!

Är jag en hemsk mamma??!!

Ovido - Quiz & Flashcards