Alla inlägg den 7 november 2008

Av småländskan - 7 november 2008 21:55

Har ni som vi tittat på Idol och nu väntar på vem som får åka hem idag?

Vad tycker ni?

Alla var bra idag tycker både vi och juryn så det är svårt, men jag är inte särskilt glad i Lars, men det är min man.

Jag tycker att Lars är ganska töntig, men att han var rolig förra veckan när tydligen många andra tyckte att han var töntig!


Vad det gäller min hund som skulle klippas/trimmas i onsdags så är han numera en ny hund - han är totalt snaggad!

Det ser mycket ovanligt ut när man är van vid hans stora yviga päls, men han känns nu len, ren och fräsch och det är skönt!


Vad det gäller min vikt så gick den tyvärr upp 0,2 kg den här veckan, men det skyller jag på att det är dags för M nästa vecka.

Då brukar man väl svullna lite och gå upp något i vikt eller...??


I morgon = lördag ska jag jobba mellan 9-17.30 !

Det brukar vara massor att göra så att vi max hinner få två korta 10 minuters raster var på 8,5 timme! Stön!!


Slut för idag och ni som läser det här - skriv gärna en kommentar eller en hälsning för det är kul att får reda på vem ni är !!


Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst?
 vinter
 vår
 sommar
 höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards