Alla inlägg den 15 juli 2009

Av småländskan - 15 juli 2009 20:12

...om man nu ska använda sig av tonåringarnas uttryck!

Men jag fick ett totalt spel på min mycket sege trötte långsamme tjurige son som skulle packa inför sin Italienresa igår och bara gör som vanligt dvs sover hela dagarna och sitter vid datorn hela nätterna istället för att se till att det han ville ha med sig hade hamnat i tvättstugan i tid o var rent inför resan.

När han bara satt där vid datorn utan att göra minsta lilla ansats till att börja packa igår kväll så dampade jag totalt (enligt tonåringarna i huset) och slet ut alla sladdar till datorn han satt vid och till modemet. Sen gick jag och skruvade ur alla proppar till den våningen så att allt han hade på slocknade dvs TV, musik och datorn.

Han var "något" irriterad på sin mamma då OCH jag på honom!!!

Och hela kvarteret hörde det säkert också.....

Ovido - Quiz & Flashcards