Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av småländskan - 26 oktober 2008 19:03

...har jag precis tittat på, men tyvärr tyckte jag inte den var så bra som jag trodde efter allt man hört om den. Vad tyckte du?


Min favorit just nu är fortfarande "Mamma Mia" filmen för man blir så glad av den. Den är vacker, positiv och har härlig musik.


Favoriter från förr är t.ex filmer som:

  • Pretty women
  • Robin Hood med Kevin Costner
  • Dirty dancing
  • En fim med Susan Sharadon och Julia Roberts där Susan spelar ex.frun som är döende i cancer och Julia spelar mannens nya kvinna som ska bli en bra ny mamma för barnen när Susan dör. Den är både sorglig och fin!

Det är säkert många andra filmer också som jag tyckt mycket om, men just nu kommer jag inte på fler.


Vilka favoritfilmer har du?

Har du några att rekommendera mig när du ser vilken sorts filmer jag gillar?


En kompis pratade om en film som skulle vara så bra.

Den heter "A walk to remember" om jag minns rätt.

Känner du till något om den?


Ha en trevlig söndagskväll i höstregnet!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards