Alla inlägg den 15 januari 2009

Av småländskan - 15 januari 2009 10:06

Vilken metod använder du?

"Din egen metod" eller någon av de kända som t.ex

Viktväktarna

Atkins

GI

Herbalifepulver

Nutrilettpulver

tabletter

eller något annat??

Vad har funkat för dig och vad har inte funkat?

Varför funkade det eller varför funkade det inte ?

Har du tips och råd att ge mig som behöver gå ner nästan 20 kg så skriv gärna till mig genom att klicka på kommentarer.


Jag har i alla fall bestämt mig för att jag varje dag SKA stavgå

minst 30 minuter och helst 1 timme + göra sittups.

Detta är något jag känner att jag hinner med och tycker är skönt att göra och så går jag ju på vattengympa minst 1 gång/vecka också!


Jag har funderat på gym, step up eller annan liknande träning också, men jag börjar så här så att jag inte "tar mig vatten över huvudet" och tröttnar.....


Vad det gäller fynden i går så ska jag lämna tillbaka täckjackan för 99 kronor för den fick inte godkänt av familjen.....den var för blank och jag såg ut som en stor boll i den enligt maken och yngsta dottern.

Ovido - Quiz & Flashcards