Alla inlägg den 28 januari 2009

Av småländskan - 28 januari 2009 13:52

......grovt osötat bröd, sallad, skivad avocado, tomat, kokt ägg, lättmajonnnäs, citron och kräftstjärtar har jag och min man ätit till lunch nu tillsammans med ett stort glas citronvatten.

Det var mättande och riktigt smaskigt!

En god och nyttig GI-rätt som jag rekommenderar.

Av småländskan - 28 januari 2009 09:45

 .....öm i axlar och huvudet värker.


Det sista kanske beror på förarbetet med att sätta in min tandställning för just nu håller de på att bredda mellan tänderna för att få in den första tandställningen på onsdag. Detta att bredda skulle ge värk i käken som jag kanske upplever som huvudvärk.....


Det är lätt att tappa sugen och lägga sig i sängen med något onyttigt och tröstäta när man känner sig så här!

Jag är ledig idag, men ska försöka att inte förfalla i frestelser.

Men jag tänkte unna mig att slappa framför en film som dottern har hyrt och sen ska jag gå stavgång med en kompis ikväll en timme så då är jag ju hurtig!


Ha en bra dag!

*KRAM*

Ovido - Quiz & Flashcards