Alla inlägg den 25 januari 2009

Av småländskan - 25 januari 2009 14:39

Det ska bli spännande att se hur det går!

Jag och min man har i helgen läst Fredrik Paulúns bok "GI-månad" så nu ska vi försöka äta nyttigare båda två och försöka få med barnen snart 13 och 17 år i det hela också. Så nu ska jag skriva en lång inköpslista och åka och proviantera en hel del nyttigheter som vi behöver ha i kylskåpet och skafferilådorna i veckan.


Vad det gäller min arbetskamrat som ni kallar "surkärringen" så orkar jag inte bråka med henne - men visst borde jag fräsa ifrån ordentligt. En vacker dag så........


Jag har bestämt mig för att börja jobba på skolan igen 50 % fr.o.m 2 februari och väntar nu på att få arbetstider för 25% på caféet istället för 70% som jag arbetat där sedan i september.


Jag har fått beröm av de båda ägarna som sagt att jag är så trevlig mot kunderna, tillför konditoriet mycket och att de väldigt gärna vill ha mig kvar så det känns ju skönt och roligt....inte minst med tanke på vad "surkärringen" verkar anse om mig.


Arbetet på behandlingshemmet skjuter jag lite på framtiden för att det inte ska bli för mycket på en gång. Kanske till sommaren....

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst?
 vinter
 vår
 sommar
 höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards