Alla inlägg den 15 mars 2009

Av småländskan - 15 mars 2009 13:07

Jag gissade på att det skulle bli "operalåten" eller "snälla snälla" som skulle vinna igår och de blev ju 1:a och 2:a.

Egentligen så gillade jag igår mest låten som sjöngs av mörka söta  Emilia.

Men ju mer jag lyssnar på "snälla snälla" ju mer gillar jag texten - den säger en hel del om hur man kan känna i det läget!

Men på nya Melodifestival-CD:n så tycker jag och min man mycket om Jonathan Fagerlunds låt som inte ens gick vidare i den delfinalen som han var med i.


Dottern är hängig och har fortfarande riktigt ont i magen så fort hon äter något och 37,6 i feber, men hon kräktes bara en gång i fredags sedan lugnade magen ner sig vad det gäller det.

Vi andra har inte blivit smittad....än så länge och det är skönt!! : )

Men vi känner oss sega o trötta....


De mystiska spåren i trädgården visade sig vara sonen som smugit iväg för att köpa läsk och jordnötsringar med en kompis på Statoil vid halv 3 på natten!!

Suck! 

Ovido - Quiz & Flashcards