Alla inlägg den 25 mars 2009

Av småländskan - 25 mars 2009 20:39

Sen igår så har jag fått värk i gluggen! Alltså där jag i fredags drog ut en kindtand.

Kände ju inget i helgen mer än att det var ömt, men nu känns det mer : (

Inte kul! Det gör inte jätteont, men det känns.....

Ska till tandläkaren på fredag igen för att ta bort alla stygn de fick sy eftersom de inte lyckades dra ut den utan fick operera bort den.


Annars har dagen varit lugn - hade ledig förmiddag då jag tog en morgonpromenad med hunden i 10 minusgrader, 20 cm snö och strålande solsken på morgonen och sen efter frukost o tidningsläsning i sängen så klippte jag luggen och tonade håret på mig själv för att känna mig lite fräsch. Ingen ny färg utan mörkblond som min naturliga färg, men det ger mer lyster o glans åt håret och döljer de envisa grå hårståna som börjar dyka upp. : (

Har "röd vecka" nu också så då behöver man muntra upp sig lite extra eller hur ?!

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst?
 vinter
 vår
 sommar
 höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards