Direktlänk till inlägg 29 januari 2009

Bor du i Göteborg ......

Av småländskan - 29 januari 2009 13:31

... och är  någonstans mellan 18-25 år eller känner du kanske någon i den åldern i Göteborg som vill hitta nya kompisar?


Min äldsta dotter som blir 21 år i vår, letar efter nya roliga kompisar där.

Hon har bott på Lindholmen i Göteborg sedan i slutet av augusti och pluggar på Pedagogen.


Nu vill hon hitta nya kompisar både tjejer och killar att gå ut och festa med, se en film med, kanske träna ihop, ta en promenad, ta en fika, laga mat ihop - ja helt enkelt umgås med!


Hör av dig till mig och berätta lite om dig själv genom att klicka på kommentera så vidarebefodrar jag det till henne så hör hon av sig till dig så fort hon kan.

Men glöm då inte att skriva din e-mailadress!

 
 
Malin

Malin

29 januari 2009 22:45

Hej Pia
våra barn är födda 97,94,93 & 92. Mina barn (92,94) är hos oss hela veckorna och varannan helg. Fredriks barn kommer varannan ons t mån. Jag har inte hunnit med att lägga upp min veckomeny men kan fixa med det i helgen så kan du få lite insp kanske. Såg att du kör GI också och hade köpt Paulun´s 30 dagars. Jag bläddrade i den sist i bokhandeln - den verkar bra och jag såg flera goda recept. Men jag måste försöka stoppa mina inköp ett tag.;-) Jag har lätt för att överkonsumera. Köpte 2 GI rec böcker i veckan. Jag gillar Ola L jätte mycket. GI in the City kan jag varmt rekomendera.
Vi är just nu på hotellrummet efter en god restaurang kväll. Nu ska vi sova.
Kör på nu så hörs vi.
/Malin

http://-viktenochjag.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

30 januari 2009 10:49

Ikväll: barnledigt! :-))
Då blir det ostfyllda (brie/chevé) kycklingfiléer lindade med bacon. God sallad till det och ett glas rött. Lite dans på tv:n och lite scrapping.

Kram!

http://bidrottningen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av småländskan - 26 augusti 2009 18:00

...så att skriva blogginlägg har liksom inte varit aktuellt när man har fullt upp med så mycket annat. Jag vet ju att det brukar snurra på snabbt i augusti när barnen börjar skolan och eftersom jag själv jobbar i skolans värld så är det alltid lite ...

Av småländskan - 12 augusti 2009 22:10

Hej på er allihop som brukar titta in hit , men inte fått något nytt att läsa här på såååå länge! Nu är egentligen inte alls rätt tid att skriva ett inlägg här för jag är såååå trött efter att först ha jobbat och sen varit på föreläsning direkt efter...

Av småländskan - 31 juli 2009 23:57

Har jag precis sett på TV4+ nu i 4,5 timme. Den var BRA! Det var en dramaserie från 1992 i 2 delar (båda sändes efter varandra nu i kväll) som handlade om Jackson 5 och Michael Jacksons uppväxt från att vara ett av flera misshandlade barn i en stor ...

Av småländskan - 30 juli 2009 17:59

I går anlände vi hem till vår lilla småländska stad efter att ha varit: - 2 nätter på hotell Carlskrona i Karlskrona   : ) - 1 natt på hotell i Åhus (vi rekomenderar tyvärr inte Åhus strand  som visade sig vara ett simpelt hotell med knappt vandrarhe...

Av småländskan - 15 juli 2009 20:12

...om man nu ska använda sig av tonåringarnas uttryck! Men jag fick ett totalt spel på min mycket sege trötte långsamme tjurige son som skulle packa inför sin Italienresa igår och bara gör som vanligt dvs sover hela dagarna och sitter vid datorn hela...

Ovido - Quiz & Flashcards