Direktlänk till inlägg 13 mars 2009

- 0,5 kg neråt på vågen idag ......

Av småländskan - 13 mars 2009 12:12

...så det känns ju skönt, men jag kom inte under 80 kg som jag hoppades på för idag på morgonen stod vågen på 80,1 kg.

Så jag har minskat exakt -4,6 kg på 10 veckor dvs nästan -0,5 kg/veckan och det tror jag/hoppas jag är en takt som gör det lättare att hålla vikten i längden.


Nu har jag jobbat på caféet sedan kl 9 och har nu 1,5 timmes rast och sen ska jag till fritids för att jobba där fram till 17.30 - så det fick bara bli en snabbis här för nu måste jag äta.


*Trevlig helg*

 
 
Sofia

Sofia

13 mars 2009 12:26

Heja dig!

Ha en fin helg

Kram Sofia

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

13 mars 2009 21:58

Åhh.......så nära!! Men då VET du ju att du fixar det nästa vecka!!
Du är jätteduktig!!
Själv har jag ju kommit in på villospår från GI-andet men jag skall ta tag i det snart!!
Har börjat röra på mig mer ialla fall!

Är det bättre med munnen nu?? Du hade ju det väldans jobbigt ett tag!

Ha en SKÖN helg!

Kram!

http://bidrottningen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Pia dvs jag själv !!

14 mars 2009 12:47

Jag har inte haft några större problem i tänderna på ett par veckor, mer än att jag retar ihjäl mig på pinnen i gommen.
MEN igår övergick yrseln och värken i örat som jag kände i onsdags o torsdags till att bli värk i käken och kännas ungefär som några dagar efter att jag dragit ut den jobbiga kindtanden som tog 2 timmar att få loss! Det syns inget, men värker upp mot örat.
På fredag ska jag till tandläkaren och dra ut tand 2 av 3....
Jag hoppas verkligen att det går mycket bättre än förra gången!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av småländskan - 26 augusti 2009 18:00

...så att skriva blogginlägg har liksom inte varit aktuellt när man har fullt upp med så mycket annat. Jag vet ju att det brukar snurra på snabbt i augusti när barnen börjar skolan och eftersom jag själv jobbar i skolans värld så är det alltid lite ...

Av småländskan - 12 augusti 2009 22:10

Hej på er allihop som brukar titta in hit , men inte fått något nytt att läsa här på såååå länge! Nu är egentligen inte alls rätt tid att skriva ett inlägg här för jag är såååå trött efter att först ha jobbat och sen varit på föreläsning direkt efter...

Av småländskan - 31 juli 2009 23:57

Har jag precis sett på TV4+ nu i 4,5 timme. Den var BRA! Det var en dramaserie från 1992 i 2 delar (båda sändes efter varandra nu i kväll) som handlade om Jackson 5 och Michael Jacksons uppväxt från att vara ett av flera misshandlade barn i en stor ...

Av småländskan - 30 juli 2009 17:59

I går anlände vi hem till vår lilla småländska stad efter att ha varit: - 2 nätter på hotell Carlskrona i Karlskrona   : ) - 1 natt på hotell i Åhus (vi rekomenderar tyvärr inte Åhus strand  som visade sig vara ett simpelt hotell med knappt vandrarhe...

Av småländskan - 15 juli 2009 20:12

...om man nu ska använda sig av tonåringarnas uttryck! Men jag fick ett totalt spel på min mycket sege trötte långsamme tjurige son som skulle packa inför sin Italienresa igår och bara gör som vanligt dvs sover hela dagarna och sitter vid datorn hela...

Ovido - Quiz & Flashcards