Alla inlägg den 6 februari 2009

Av småländskan - 6 februari 2009 22:28

...-3 kg på 5 veckor dvs sen jag bestämde mig för -20 kg som nyårslöfte.

Det går inte snabbt, men det går sakta men säkert åt rätt håll.

Nu är det "bara" 17 kg kvar att gå ner.....


Jag har nu gått ner 1,7 kg på 2 veckor sen jag gjorde en deal med min man att han inte får raka sin skalle om jag gått ner på fredagsmorgnarna!

Han har egentligen jättelockigt tjockt hår som han hatar och därför har han haft helt bortrakat hår nu i flera år. Jag tjatar alltid om att han ska ha sitt lockiga hår, men han tycker det är jobbigt att sköta och bara blir en stor boll!

Men nu så får håret växa fritt så länge jag fortsätter att gå ner!

Och det hoppas jag ju fortsätta attt göra med hjälp av GI-inspirerad mat.


Nu går det lite lättare att svälja - har lärt mig en teknik där jag för maten med hjälp av tungan bakom "tandställningspinnen" i gommen så de kommer ner i halsen! Jobbigt!

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst?
 vinter
 vår
 sommar
 höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards