Alla inlägg den 20 februari 2009

Av småländskan - 20 februari 2009 09:19


I alla fall något bra med att dra ut tanden som gör att jag knappt kan äta.......


Hoppas bara resultatet håller i sig till nästa vecka så jag inte ökat då, men blir jag bara av med förkylningen nu och ömheten och svullnaden i käken så ska jag komma igång med vattengympan och stavgången igen.


Nu är målet att komma under 80 kg (jag väger 80,7 idag) för då ska jag boka något jag aldrig varit på tidigare, men som verkar sååå skönt - en behandling för fötterna med massage och annat.


Men det stora målet är 65 kg till mina 167 cm.

Sedan starten 2 januari dvs för 7 veckor sedan så har jag gått ner - 4 kg.

Det bli ett snitt på knappt - 0,6 kg/vecka och det kan säkert vara en lagom takt för att lyckas hålla det i längden.


Ha en trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards