Alla inlägg den 14 februari 2009

Av småländskan - 14 februari 2009 16:10

...äter lösgodis som jag köpte nyss när jag handlade mat.

Ingen stor påse - max 25 bitar, men i alla fall.......

De första bitarna var sååå goda, men nu har jag 8 bitar kvar och börjar må illa efter att ha proppat i mig de andra på en kvart!

OK för lördagsgodis - men ändå såååå onödigt!

Ja ja gjort är gjort och eftersom jag nu mår illa så kanske det ändå leder till

att jag inte blir sugen på godis på ett tag.

Det vore ju bra!  : )

Av småländskan - 14 februari 2009 12:55

Idag på morgonen var det -0,7 kg sen igår morse!

Det är ju toppenbra!

Men om ni läst det jag skrev igår om vadet med min man så förstår ni dagens rubrik!


Idag har jag ont i halsen, huvudvärk och fryser  : (

Men har trots det varit ute 1 timme på förmiddagen i skogen med hunden i det härliga soliga vintervädret.


Strax ska jag och yngsta dottern åka till ishallen för att se när min man spelar veteran-ishockeymatch. Första matchen förlorade de med 2-5 och andra vann de med 7-1 så nu får vi se hur det går i den tredje matchen. I morgon blir det ytteligare 1 eller 2 matcher beroende på hur det går i cupspelet för dem.


Fick du någon alla hjärtans dag present?

Jag fick (vilket jag inte trodde) 10 orange/korallfärgade rosor och en lång puss och kram på morgonen innan han åkte till ishallen.

Det kändes mysigt!

Ovido - Quiz & Flashcards