Alla inlägg den 28 februari 2009

Av småländskan - 28 februari 2009 11:04

+ 3 hekto denna veckan  : (

Men med tanke på att jag hade minskat - 1,1 kg förra fredagen efter att knappt ha kunnat äta de sista 2 dygnen före vägningen pga av tandvärk så tycker jag att gårdagens resultat ändå var OK.

Jag var rädd att jag skulle ha gått upp det mesta av förra fredagens resultat eftersom jag varit bortbjuden och ätit gott 3 gånger (!!) den här veckan.

Men jag har ju varit hurtig under veckan och gått rask stavgång i 1 timme vid 2 tillfällen, vattengympat och åkt längdåkning så det ska väl också ge lite resultat : )


Nu ska jag strax ut i det vackra vädret med blå himmel, sol och - 1 minusgrader. Snön är ganska hård och isig, men jag hoppas ändå att det går bra att åka skidor i längdåkningsspåren nu.

I går var vi på "afterwork" hemma hos ett par som bjöd på lite enkel buffé, vin och öl. Vi var 8 stycken och det var roligt o mysigt!  : )

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst?
 vinter
 vår
 sommar
 höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards