Alla inlägg den 8 februari 2009

Av småländskan - 8 februari 2009 23:45

Vad har ni hittat på den här söndagen då?

Jag har gått två halvtimmes långa promenader, sett 3 filmer (men de två sista samtidigt nu ikväll zappande mellan dem), handlat mat och lagat rostade rotfrukter med lövbiff och sallad.

Det måste vara evigheter sedan jag såg 3 filmer på en dag!

Men idag var det skönt att ha en så´n slö dag!


Tandställningen skaver på kindernas insidor hela tiden - det är INTE skönt!!

Nu ska jag strax sova och sen vet jag ju att i morgon när jag vaknar har jag jätteont i tungan pga att pinnen i gommen har tryckt in ett långt djupt jack i tungan under natten.

Ska det alltid vara så här ??

Det har ju i alla fall gått 5 dygn nu.....så jag borde ju vant mig!

Suck !!


God natt o sov gott

Ovido - Quiz & Flashcards