Alla inlägg den 1 april 2009

Av småländskan - 1 april 2009 09:18

Jag tävlade med Adam och den som ringde in till radioprogrammet idag i "Vinn Adams pengar" nyss när jag gick i skogen med vår hund Malte.


Det är ju alltid ganska svåra frågor och Adam är outstanding, MEN idag hade jag lika många rätt som han som ringde in till radion och vi hade bara ett mindre än Adam. Han hade 5 av 10 och vi andra hade 4 rätt så poängen var ju inte mycket att skryta med, men frågorna var tydligen extra svåra idag.


Vore gott att äga skrytmånsen Adam någon gång!

Har ni missat detta så ställer Gry frågorna varje morgon kl 8.45 - lyssna och tävla om ni har möjlighet! Alltid lär man sig något nytt ...om man nu kommer ihåg det förstås!



Av småländskan - 1 april 2009 09:12

Jag har på dessa två vikttävlingsdagar faktiskt lyckats minska - 4 hg utan ansträngning! Så vill jag att det fortsätter!!!  : )


Så idag var jag precis under 80 kg som jag längtat efter att komma sedan nyår.

Det är mål 1 att komma under 80 och belöningen ska bli att beställa en skön fotbehandling med massage för det har jag aldrig varit på.

Hoppas det håller i sig till fredag (som är min personliga vägningsdag sedan nyår) för då ska jag ringa och boka det!  : )



Ovido - Quiz & Flashcards