Alla inlägg den 5 april 2009

Av småländskan - 5 april 2009 13:25

...att jämföra med igår då det var strålande solsken och ca 15 grader i skuggan.

Min man och jag hade bar t-shirt när vi arbetade i trädgården o med bilen igår och det kändes så härligt vår-skönt!


På kvällen igår var jag, maken o yngsta dottern tillsammans med min väninna och hennes 13 årige son på en ny grekisk restaurang. Det var mysigt....men blev tyvärr ganska dyrt. I alla fall tycker jag att 617 kr för 3 personer är mycket pengar.....

Efter det så skulle min man arbeta i garderoben på ett nöjesställe åt hockeyklubben och vi kvinnor och barn gick hem till dem och såg 2 filmer !!

 

"Marley och jag" var rolig i början med alla bus hunden gjorde där vi kände igen en del från vår hunds första år, men sen blev den ganska seg i mitten mot att sen i slutet bli väldigt gripande så jag och min dotter grät för fullt.

Filmen rekommenderas för familjer med hund!


"Vid din sida" är en av mina favoritfilmer och den gick på TV igår.

Det är en mycket gripande film med många känslor både svartsjuka, kärlek till barn, avundsjuka och att ta farväl inför döden. Det rinner en hel del tårar av den här filmen också!! En film jag verkligen rekommenderar!


Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst?
 vinter
 vår
 sommar
 höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards