Alla inlägg den 2 april 2009

Av småländskan - 2 april 2009 19:52

"Tjejträff" igår med te och mackor med skinka o dallassallad respektive räk o kräftsallad. Efter det påskmust och kladdkaka med vispgrädde o apelsinklyftor. Dessutom lite påskgodis efteråt!

Och inte kunde jag låta bli att stoppa i mig något av det......suck!

Men jag njöt under tiden och hade inte dåligt samvete då....men ångest idag!

Så de -4 hg flög nog sin kos långt bort !


I morgon är det min ordinarie vägningsmorgon - tveksam till att jag är under 80 kg då tyvärr !!

Och sen på måndagmorgon är det vägningsdag i tävlingen och att väga sig på måndagar brukar ju aldrig vara en hit......

Men jag håller tummarna och ska kämpa vidare i kampen mot kilona : )


I morgon kommer mina föräldrar (64 och 67 år) hem efter att ha varit ute i Europa med sin husbil sedan 15 oktober! Större delen av tiden har de tillbringat längs med Spaniens o Portugals kuster.

Ett härligt sätt att njuta av pensionärslivet eller hur!?


Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst?
 vinter
 vår
 sommar
 höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards